Postavení České republiky v mezinárodním obchodě piv

Název práce: Postavení České republiky v mezinárodním obchodě piv
Autor(ka) práce: Volný, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bolotov, Ilya
Oponenti práce: Chrt, Robert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat český a celosvětový trhu s pivem, čehož je dosaženo analýzou obou trhů a popsáním zahraničního obchodu České republiky s pivem. Práce se skládá ze tří na sebe navazujících kapitol. V první kapitole je rozebrán celosvětový trh s pivem. Kapitola druhá pojednává již o trhu českém a zaměřuje se na analýzu ukazatelů rozebíraných v předešlé části práce, což umožňuje komparaci českého pivního trhu s celosvětovým trhem. Poslední kapitola se pak věnuje zahraničnímu obchodu České republiky s pivem. Větší část kapitoly zabírá rozbor exportu a zbytek je věnován importu piva do České republiky.
Klíčová slova: produkce piva; pivo; zahraniční obchod
Název práce: Position of the Czech Republic in the international trade with beer
Autor(ka) práce: Volný, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Bolotov, Ilya
Oponenti práce: Chrt, Robert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to define the Czech and world beer market. That is achieved by analyzing both of these markets and describing foreign trade of the Czech Republic with beer. This thesis consists of three connected chapters. The global beer market is analyzed in the first chapter. The second chapter deals with the Czech beer market and focuses on the analysis of the indicators which were examined in the previous chapter. This allows comparing the Czech market with the world market. The last chapter examines the foreign trade of the Czech Republic with beer. The extensive part of the chapter is composed of the export analysis and the remaining part is dedicated to the import of beer to the Czech Republic.
Klíčová slova: production of beer; international trade; beer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 6. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 21. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38249/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: