Srovnání online prodeje vybraných produktů

Název práce: Srovnání online prodeje vybraných produktů
Autor(ka) práce: Součková, Pavla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Pakosta, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
První část práce je zaměřena na internetový prodej, jeho specifika a přínosy internetu v této oblasti. Jsou zde shrnuty výhody i nevýhody, které internetový marketing pro podnikání online přináší. Ve druhé kapitole práce je prostřednictvím statistických dat analyzován vývoj online prodeje, kde je podrobně zachycen vývoj v České republice. V hlavní části práce je v souvislosti se statistickými výstupy srovnán online prodej produktů ve vybraných internetových obchodech. Podrobně je porovnání sortimentu a ceny provedeno na příkladu prodeje LED televizorů. Dále jsou srovnávány dodací i platební podmínky a další nabízené výhody jednotlivých eshopů.
Klíčová slova: online prodej; srovnání eshopů; internetový marketing
Název práce: Comparison of Online Sales of Selected Products
Autor(ka) práce: Součková, Pavla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Pakosta, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The first part is focused on internet sales and its specifics and benefits in business. There are summarized advantages and disadvantages of Internet marketing for online sales. In the second chapter there are analysed statistical data of the development of online sales. It is focused in detail on the development in the Czech Republic. In the main part there are compared online product sales in selected eshops in relation to the statistical outputs. Detailed comparison of sortiment and prices of sales is realized on example of LED televisions. Furthermore there are compared delivery and payment terms and other benefits offered by each eshop.
Klíčová slova: online sales; eshops comparison; internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 8. 2012
Datum podání práce: 10. 5. 2013
Datum obhajoby: 27. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38507/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: