Návrh komunikační kampaně projektu Pražský studentský summit

Název práce: Návrh komunikační kampaně projektu Pražský studentský summit
Autor(ka) práce: Petrbok, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby komunikační strategie v prostředí českého neziskového sektoru, který se vyznačuje jak specifickým přístupem ke komunikaci, tak poměrně omezenými finančními prostředky. Teoretická část práce rozebírá problematiku marketingu a tvorby marketingového mixu. Zaměřuje se také na popis komunikačního mixu jako takového a jeho jednotlivých prvků. Závěr teoretické části popisuje český neziskový sektor a specifika komunikace, které je nutné v něm dodržovat. Druhá část práce se zaměřuje na popis projektu Pražský studentský summit, zabývá se jeho historií a průběhem. Definuje také hlavní konkurenty projektu a jejich možný vliv na projektové okolí. Třetí část obsahuje strategickou situační analýzu projektu a analýzu stávajícího komunikačního mixu. Na základě SWOT analýzy, která vzniká syntézou dvou předešlých, je pak navržena nová komunikační strategie, využitelná v projektu v budoucnu.
Klíčová slova: strategická situační analýza; neziskový sektor; Pražský studentský summit; komunikační strategie; marketing
Název práce: The proposal of communicaton campaign for Prague Student Summit project
Autor(ka) práce: Petrbok, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with issue of communication campaigns planning in the environment of Czech non-profit organisations sector which is characterized by specific approach to communication and quite limited financial resources. Theoretical part of the thesis analyses problematic of marketing and creation of marketing mix. It is also focuses on description of communication mix itself and all of his elements. In conclusion, theoretical part describes Czech non-profit sector and specifics of communication which need to be followed. The second part of the thesis focuses on the case of Prague Student Summit Project, its history and how the project is being implemented. It also defines main competitors and their possible influence on the project itself. The third and final part consists of strategic situational analysis and analysis of current communication mix. SWOT analysis, based on synthesis of strategic situational analysis and current communication mix analysis, then results in proposal of the new communication strategy which could be used by the project organizers in the future.
Klíčová slova: strategic situational analysis; marketing; non-profit sector; Prague Student Summit; communicational strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 11. 2012
Datum podání práce: 15. 5. 2013
Datum obhajoby: 28. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40415/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: