Marketing neziskové organizace

Název práce: Marketing neziskové organizace
Autor(ka) práce: Kabíčková, Edita
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Walterová, Dana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskové organizace. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům v oblasti marketingu a neziskových organizací. Poté následuje charakteristika vybrané neziskové organizace-Projekt Můj nový život. Hlavním cílem práce je analýza marketingové strategie konkrétní organizace-Projektu Můj nový život. Dále pak určení silných a slabých stránek strategie a případné návrhy na vylepšení chodu organizace. K dosažení hlavního cíle budou použity vedlejší cíle, kterými jsou definování základních teoretických pojmů, které se týkají marketingu neziskové organizace. Hlavní důraz bude v teoretické části kladen na internetový marketing, především marketing na facebooku, jelikož vybraná nezisková organizace svou strategii založila především na těchto aspektech.
Klíčová slova: Marketing na Facebooku; Internetový marketing; Marketingová strategie; Neziskové organizace; Marketing
Název práce: Marketing for non-profit organization
Autor(ka) práce: Kabíčková, Edita
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Walterová, Dana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of the thesis is Marketing for non-profit organizations. In the first part, the basic theoretical background of marketing and non-profit organizations will be introduced and subsequently, the chosen non-profit organization called "Můj nový život" Project will be characterized. The main aim of the thesis is to analyze the marketing strategy of this particular non- profit organization and to highlight its strengths and weaknesses. In conclusion, the recommendations for improvement of a performance of the organization will be made. In order to achieve the main aim of the thesis, several objectives will be used and one of the main objectives is to define marketing terms, which are related to the marketing of non-profit organizations. The main focus of the theoretical part will be the online marketing (primarily marketing on Facebook), because marketing strategy of chosen non-profit organization is based on these aspects.
Klíčová slova: Non-profit organizations; Marketing; Marketing on facebook; Internet marketing; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 10. 2012
Datum podání práce: 15. 5. 2013
Datum obhajoby: 29. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39948/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: