Marketingové aktivity neziskové organizace - VAŠE LIGA o. s

Název práce: Marketingové aktivity neziskové organizace - VAŠE LIGA o. s
Autor(ka) práce: Kalfař, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Stejskalová, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami neziskové organizace působící v oblasti sportu, VAŠE LIGA, o. s. Cílem této práce je zhodnocení marketingových aktivit VAŠÍ LIGY a navržení doporučení, která povedou ke zvýšení povědomí o organizaci a k přilákání hráčů do ligy. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části popisuje marketing a neziskový sektor. V praktické části je stanovena analýza konkurence a SWOT analýza. Dále pak popisuje marketingový mix organizace. Závěrem jsou navrženy změny, které přispějí k vyššímu zájmu veřejnosti o organizaci.
Klíčová slova: VAŠE LIGA; SWOT analýza; Marketingový mix; Marketing v neziskovém sektoru; Marketing
Název práce: Marketing activities of non-profit organization - VAŠE LIGA o. s
Autor(ka) práce: Kalfař, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Stejskalová, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor's thesis deals with marketing activities of non-profit organization in sport field, VAŠE LIGA, o. s. The goal is evaluation of VAŠE LIGA's marketing activities and suggests the recommendation, which lead to increase in awareness about the organization and to attract the players to the league. Bachelor thesis is divided into two parts. In the theoretical part describes marketing and non-profit sector. In the practical part are written a competition analysis and SWOT analysis. In addition, it continues to describe with marketing mix. In the final part are proposed modifications, which conduce to higher public interest in organization.
Klíčová slova: SWOT analysis; Marketing mix; Marketing in non-profit organization; VAŠE LIGA; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 5. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 30. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37789/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: