Marketingová stratégia hotelu Nidd Hall vo Velkej Británii

Název práce: Marketingová stratégia hotelu Nidd Hall vo Velkej Británii
Autor(ka) práce: Kanderová, Kristína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Jusko, Marek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom bakalárskej práce je popísanie marketingovej stratégie a charakteristiky hotela Nidd Hall vo Veľkej Británii na základe vlastných nadobudnutých skúseností. Hotel sa zameriava na klientelu vyššieho veku a dôchodcov. Jeho stratégia je založená predovšetkým na uspokojovaní prianí a požiadaviek svojich hostí. Práca je rozdelená na tri kapitoly. Prvá kapitola obsahuje teoretické vymedzenie pojmov týkajúcich sa marketingu. Druhá kapitola je zameraná na samotný hotel Nidd Hall a jeho charakteristiku. Tretia záverečná kapitola popisuje marketingovú stratégiu hotela. Na záver ponúkam vlastný pohľad na možnosť presadenia konceptu hotela Nidd Hall na českom trhu.
Klíčová slova: hostia; marketingová stratégia; spokojnosť
Název práce: Marketingová stratégia hotelu Nidd Hall vo Velkej Británii
Autor(ka) práce: Kanderová, Kristína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Jusko, Marek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom bakalárskej práce je popísanie marketingovej stratégie a charakteristiky hotela Nidd Hall vo Veľkej Británii na základe vlastných nadobudnutých skúseností. Hotel sa zameriava na klientelu vyššieho veku a dôchodcov. Jeho stratégia je založená predovšetkým na uspokojovaní prianí a požiadaviek svojich hostí. Práca je rozdelená na tri kapitoly. Prvá kapitola obsahuje teoretické vymedzenie pojmov týkajúcich sa marketingu. Druhá kapitola je zameraná na samotný hotel Nidd Hall a jeho charakteristiku. Tretia záverečná kapitola popisuje marketingovú stratégiu hotela. Na záver ponúkam vlastný pohľad na možnosť presadenia konceptu hotela Nidd Hall na českom trhu.
Klíčová slova: hostia; spokojnosť; marketingová stratégia
Název práce: Marketing strategy of Nidd Hall hotel in Great Britain
Autor(ka) práce: Kanderová, Kristína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Jusko, Marek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the bachelor's thesis is the description of the marketing strategy and characteristics of Nidd Hall hotel on the basis of personally obtained experience. The hotel is focused on clientel that consists of older people and pensioners. Its strategy is mainly based on satisfying the guest's wishes and requirements. The work is divided in three chapters. The first chapter contains theoretical determination of definitions related to marketing. The second chapter is concentrated on the hotel itself and its characteristics. The third chapter describes the marketing strategy of the hotel. At the end of the work I offer my own view about the possible implementation of the concept of Nidd Hall hotel on the czech market.
Klíčová slova: marketing strategy; guests; satisfaction

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 10. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 31. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39627/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: