Tvorba konceptu category managementu

Název práce: Tvorba konceptu category managementu
Autor(ka) práce: Lepař, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Čapek, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je stanovit postup tvorby konceptu v category managementu a aplikovat jej na příkladu již existujícího sortimentního konceptu ve vybrané maloobchodní společnosti. V teoretické části práce jsou popsány základní východiska category managementu, merchandisingu a dalších souvisejících disciplín a jejich vliv na tvorbu konceptů. Praktická část zahrnuje podrobný popis tvorby konceptu, realizovaného maloobchodní společností, působící v segmentu Do it yourself. Proces tvorby v praktické části započne analýzou současného stavu, na níž naváže stanovení strategie a cílů pro danou sortimentní kategorii a implementace nového konceptu.
Klíčová slova: rastr; prodejní cena; koncept; rozhodovací strom zákazníka; ohodnocení kategorie; definice kategorie; role kategorie; category management; do it yourself; space management; plánogram; kategorie; merchandising
Název práce: Creating the Concept of Category Management
Autor(ka) práce: Lepař, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Čapek, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to define proces of creating the concept of category management and to apply the proces via existing assortment concept of certain retail company. The theoretical part covers basics of category management, merchandising and other related disciplines and its influence to creating concepts. Practical part includes detailed description of creating the concept, realized by retail company, selling Do it yourself products. Creation proces will start by anylysing current sutiation, following by determination of category strategy and objectives and implemetation of new concept.
Klíčová slova: do it yourself; raster; customer decision tree; category; role of the category; category management; concept; merchandising; space management; planogram; selling price; evaluation of the category; definicion of the category

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 1. 2012
Datum podání práce: 15. 4. 2013
Datum obhajoby: 31. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35474/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: