Marketingový výzkum a analýza využitelnosti pozemku Nitra - Šindolka pro firmu K CERO

Název práce: Marketingový výskum a analýza využiteľnosti pozemku Nitra - Šindolka pre firmu K CERO
Autor(ka) práce: Cerulík, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Lapunik, Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalárska práca sa venuje počiatočnej fáze developmentu nehnuteľností. Konkrétne sa jedná o fázu predprojektovej prípravy projektu, z ktorej venuje pozornosť jej prvým dvom zložkám. Sú to zámer rozvoja nehnuteľnosti a marketingový výskum, ktoré boli vykonané pre pozemok patriaci firme K CERO. Tento pozemok je situovaný v krajskom meste Nitra, na Slovensku. V prvej časti práce je vykonaná analýza prostredia firmy K CERO. Následne sú zistené údaje použité v SWOT analýze, ktorá umožnila strategické rozhodovanie pri výbere zámeru využitia spomínaného pozemku. Potom sú jednotlivé projekty ohodnotené z hľadiska návratnosti a následne je vybraný ten, ktorý sa javí ako výhodnejší. Na záver sú odporučené kroky, smerujúce k jeho realizácii.
Klíčová slova: komerčné nehnuteľnosti; marketingový výskum; rezidenčné nehnuteľnosti; analýza využiteľnosti; development nehnuteľností
Název práce: Marketingový výzkum a analýza využitelnosti pozemku Nitra - Šindolka pro firmu K CERO
Autor(ka) práce: Cerulík, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Lapunik, Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se věnuje počáteční fázi developmentu nemovitostí. Konkrétně se jedná o fázi před-projektové přípravy projektu, z které věnuje pozornost její prvním dvou složkám. Jsou to záměr rozvoje nemovitosti a marketingový výzkum, které byli vykonané pro pozemek patřící firmě K CERO. Tento pozemek je situovaný v krajském městě Nitra, na Slovensku. V první části práce je vykonaná analýza prostředí firmy K CERO. Následně jsou zjištěny údaje použité v SWOT analýze, která umožnila strategické rozhodování při výběru záměru využití pozemku. Potom jsou jednotlivé projekty ohodnoceny z hlediska návratnosti a následně je vybraný ten, který se jeví jako výhodnější. Na závěr jsou doporučeny kroky, směřující k jeho realizaci.
Klíčová slova: analýza využitelnosti; rezidenční nemovitosti; komerční nemovitosti; development nemovitostí; marketingový výzkum
Název práce: Marketing research and usability analysis of "Nitra - Šindolka" land for company K CERO
Autor(ka) práce: Cerulík, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Lapunik, Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis is dedicated to the initial phase of real estate development. Specifically, the pre-design phase of project preparation, of which pays attention to the first two components. The components are intention of real estate development and marketing research, processed for the land belonging to the firm K CERO. This land is located in the provincial city of Nitra, Slovakia. In the first part of the work, the environment analysis for K CERO is carried out. Thereafter, the data detected are used in the SWOT analysis, which allowed the strategic decision in choosing the intention of using the land. Then, the individual projects are evaluated in terms of return and subsequently the one that appears to be preferable is chosen. Finally, the steps towards its realization are recommended.
Klíčová slova: usability analysis; residential real estates; commercial real estates; real estate development; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 12. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 5. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40677/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: