Body image a jeho role ve specifické subkultuře

Název práce: Body image a jeho role ve specifické subkultuře
Autor(ka) práce: Bátorek, Miroslav Štefan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Křítková, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce přináší kompletní a ucelený pohled na problematiku body image -- jaké jsou faktory jeho utváření, jeho formy i jeho důsledky, především pak způsoby a možnosti jeho využití v marketingové praxi (resp. v tržním prostředí). Hlavním předmětem zájmu je body image v gay subkultuře. Cílem této práce tedy je, zjistit a vysvětlit roli body image v této specifické subkultuře a jeho vliv na chování a rozhodování jedinců v rámci ní. Výsledky výzkumu budou porovnány s výsledky zahraničních studií na toto téma, čímž bude dokázána či vyvrácena možnost jejich aplikace na české prostředí.
Klíčová slova: gay; nákupní rozhodování; subkultura; body image
Název práce: Body image and its role in the specific subculture
Autor(ka) práce: Bátorek, Miroslav Štefan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Křítková, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis provides a complete and comprehensive perspective on body image - what are the factors of its formation, its forms and its consequences, particularly the ways and possibilities of its use in marketing practice. The main focus is body image in the gay subculture. The aim of this work is to identify and explain the role of body image in this specific subculture and its influence on the behavior and decisions of individuals in this subculture. The research results will be compared with the results of foreign studies on this topic, it will prove or disprove the possibility of their application in the Czech environment.
Klíčová slova: gay; body image; purchasing decisions; subculture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 5. 2012
Datum podání práce: 31. 5. 2013
Datum obhajoby: 5. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37654/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: