Využití nových médií v marketingové komunikaci

Název práce: Využití nových médií v marketingové komunikaci
Autor(ka) práce: Talkner, Ondřej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce na téma "Využití nových médií v marketingové komunikaci" objasňuje problematiku moderní marketingové komunikace, která využívá nová média jako komunikační kanály. V teoretické části bakalářské práce se definují pojmy spojené s moderní i klasickou marketingovou komunikací a novými médii. Velká část je věnována popisu marketingové komunikace na internetu a sociálních sítích Praktická část práce má za úkol zhodnotit celkový marketing společnosti Sport Hangar CZ s.r.o. a navrhnout zlepšení marketingové komunikace
Klíčová slova: internetový marketing; nové trendy v marketingové komunikaci; marketingová komunikace; nová média
Název práce: The usage of new media in marketing communication
Autor(ka) práce: Talkner, Ondřej
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis named: "The usage of new media in marketing communication" discusses the difficulty of modern marketing communication in which the new media are used as communication corridors. In the theoretic part of my bachelor thesis, definitions and basic methods of both classic and modern marketing are described together with the new media methodology. The focus is mostly on marketing communication on the internet and social network. The practical part of my thesis describes the marketing of the company Sport Hangar CZ s.r.o. The goal of my thesis is to suggest improvements of marketing communication between the company and its customers.
Klíčová slova: internet marketing; new trends in marketing communication ; marketing communication; new media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 3. 2012
Datum podání práce: 30. 5. 2013
Datum obhajoby: 5. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36449/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: