Image mezinárodní firmy

Název práce: Image mezinárodní firmy
Autor(ka) práce: Novotná, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Nový, Ivan
Oponenti práce: Louda, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Obsahem diplomové práce je zmapování aktuálních nástrojů budování pozitivního image firmy IBM směrem k vysokoškolským studentům a následný vlastní výzkum, kterým bylo zjišťováno, jak firma na tuto skupinu působí, zda jsou její aktivity efektivní. Teoretická část analyzuje oblast University Relations jako součást PR firem a související firemní image. V další části je popsána firma IBM, zejména oblasti jejího působení, které s tématem práce souvisejí. Vlastním výzkumem bylo následně zjišťováno, jak IBM působí na vysokoškolské studenty, zda studenti znají možnosti vlastního uplatnění v IBM již při studiích a jaké mají s firmou zkušenosti. Na základě výsledků výzkumu byla vytvořena doporučení pro firmu. Práce byla zpracovávána zejména pro zaměstnance oddělení komunikací a marketingu IBM, aby jim naznačila možnosti dalšího zlepšení image firmy na českých univerzitách. Taktéž může být přínosná pro studenty, může jim pomoci rozšířit si povědomí o možnostech spolupráce s prestižní firmou již při studiu.
Klíčová slova: image firmy ; IBM Česká republika; studentské programy; nástroje tvorby image; vztahy firem a univerzit
Název práce: University Relations of IBM
Autor(ka) práce: Novotná, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Nový, Ivan
Oponenti práce: Louda, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The content of the thesis is analysing current tools for building a positive image which IBM is trying to make in relationship with students. Related research helped to find out how the company influences students and if the activities of the IBM are effective. Theoretical part analyses the field of University Relations as a piece of Public Relation and connected company image. The next section describes the IBM company, especially the areas which are connected with the main topic of the thesis. The consequent own research discovered how IBM effect on university students, if students know about the possibilities which IBM offer them and which experiences students have with IBM. Based on the results of the research I have made few recommendations for company. The work was elaborated especially for employees of Communication and Marketing department in IBM to show them the possibilites of further improving of the company's image. The thesis may also be profitable for students. It can help them expand their awareness of the possibilities of cooperation with a prestigious company during their studies.
Klíčová slova: company image; IBM Czech Republik; students programs ; tools of making company image; University Relations

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2011
Datum podání práce: 10. 5. 2013
Datum obhajoby: 5. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34024/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: