Vývoj elektronického obchodu v ČR

Název práce: Vývoj elektronického obchodu v ČR
Autor(ka) práce: Pokrievka, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto diplomovej práce je zachytiť súčasný stav elektronického obchodu v ČR a jeho vývoj v posledných rokoch. Čitateľovi bude podaný základný obraz o vývoji moderných komunikačných technológií a internetu v ČR. Predstavená bude internetová ekonomika ako súčasť ekonomiky ČR a jej oblastí vrátane vyhliadok do budúcnosti. Zároveň bude čitateľovi predstavená analýza súčasného stavu elektronického obchodu B2C v ČR, najnovšie trendy a vyhliadky do budúcnosti. Pozornosť bude venovaná aj ochrane spotrebiteľa a spotrebiteľskému chovaniu pri nákupoch prostredníctvom internetu.
Klíčová slova: e-shop; e-commerce; elektronický obchod; internetová ekonomika
Název práce: Vývoj elektronického obchodu v ČR
Autor(ka) práce: Pokrievka, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je zachytit současný stav elektronického obchodu v ČR a jeho vývoj v posledních letech. Čtenářovi bude podán základní obraz o vývoji moderních komunikačních technologií a internetu v ČR. Představena bude internetová ekonomika jako součást ekonomiky ČR a jejích oblastí včetně vyhlídek do budoucna. Zároveň bude čtenářovi představena analýza současného stavu elektronického obchodu B2C v ČR, nejnovější trendy a vyhlídky do budoucnosti. Pozornost bude věnována také ochraně spotřebitele a spotřebitelskému chování při nákupech prostřednictvím internetu.
Klíčová slova: e-commerce; elektronický obchod; internetová ekonomika; e-shop
Název práce: Development of electronic commerce in Czech Republic
Autor(ka) práce: Pokrievka, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this master thesis is to capture the current state of electronic commerce in Czech Republic and its development over the past few years. The reader will be presented data about the development of modern communication technologies and internet in Czech Republic. Internet economy and its sub-areas will be presented, including the future expectations. Analysis of current B2C electronic commerce in Czech Republic will be presented as well, including the current trends and future outlooks. In the end consumer behavior during online shopping as well as analysis of consumer protection means will be analyzed.
Klíčová slova: internet economy; e-commerce; e-shop; online shopping

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2011
Datum podání práce: 15. 12. 2012
Datum obhajoby: 5. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33802/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: