Analýza komunikační strategie společnosti VETO CZ s.r.o

Název práce: Analýza komunikační strategie společnosti VETO CZ s.r.o
Autor(ka) práce: Velická, Aneta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Herout, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem mé bakalářské práce je analýza komunikační strategie společnosti VETO CZ s.r.o., která je prodejcem automobilů Peugeot v Písku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zaměřuje na rozbor poznatků z oblasti marketingového a komunikačního mixu, které následně slouží jako podklad pro část praktickou. Praktická část zahrnuje dvě kapitoly. Jedna z nich představuje společnost VETO CZ s.r.o., její předmět podnikání, pozici na trhu a další. Druhá je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti.
Klíčová slova: marketingová komunikace; SWOT analýza; konkurence; marketingový mix; marketing
Název práce: Analysis of communication strategy of company VETO CZ s.r.o
Autor(ka) práce: Velická, Aneta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Herout, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of my Bachelor thesis is to analyze communication strategy of the company VETO CZ s.r.o. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first one deals with knowledges of marketing and communication mix, which afterwards are used for analysis in practical part. The practical part has two chapters. First one presents the company VETO CZ s.r.o., its subject of business, position on market etc, and the other is focuses on analysis of marketing communication of the company.
Klíčová slova: competition; marketing mix; marketing communication; SWOT analysis; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2012
Datum podání práce: 15. 5. 2013
Datum obhajoby: 6. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39033/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: