iPad a možnosti jeho použití ve vzdělávacím procesu se zaměřením na základní a střední školy
Název práce: | iPad a možnosti jeho použití ve vzdělávacím procesu se zaměřením na základní a střední školy |
---|---|
Autor(ka) práce: | Světlík, Martin |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Chlapek, Dušan |
Oponenti práce: | Šedivá, Zuzana |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | V západních zemích jsou produkty Apple daleko běžnější součástí školství a vzdělávání než v České republice, kde byly dlouhou dobu opomíjeny. Situace se ovšem změnila po uvedení tabletu iPad a tato práce se věnuje právě jeho možnostem použití ve vzdělávacím procesu se zaměřením na základní a střední školy. Práce tak poskytuje ucelený přehled o nasazení moderních technologií na českých základních a středních školách na základě analýzy již existujících řešení, návrhu konkrétní aplikace technologií Apple a způsobu jejich nasazení a představení úvodní studie. Důležitou částí této práce je také průzkum již implementovaných řešení v České republice. Práce obsahuje několik postupů a doporučení, která vycházejí z praktických zkušeností škol, které iPad ve výuce již používají. |
Klíčová slova: | školství; iPad; vzdělávání; iOS; ICT; Apple; tablet |
Název práce: | iPad and its possibilities of use in education with a focus on primary and secondary schools |
---|---|
Autor(ka) práce: | Světlík, Martin |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Chlapek, Dušan |
Oponenti práce: | Šedivá, Zuzana |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Apple products are much more common as a part of an education in western countries than in Czech Republic where these products have been long neglected. However this situation has changed after introduction of iPad and so this thesis deals with the possibilities of its use in education, specially focused on primary and high schools. The thesis thus provides a comprehensive overview of the application of modern technologies in Czech primary and high schools, based on an analysis of existing solutions, proposal of specific use of Apple technology and its deployment and presentation of initial studies. Very important part of this thesis is also a research of already implemented solutions in Czech Republic. Thesis contains several procedures and recommendations which are based on practical experiences of schools that already use iPad in education. |
Klíčová slova: | ICT; tablet; education; iPad; Apple; iOS |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 4. 10. 2012 |
---|---|
Datum podání práce: | 5. 12. 2013 |
Datum obhajoby: | 3. 2. 2014 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/39352/podrobnosti |