Vyhodnocování SLA nad HP Quality Center

Název práce: Vyhodnocování SLA nad HP Quality Center
Autor(ka) práce: Doubrava, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Vacek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je navrhnout a popsat databázi, která umožní měřit dodržování SLA (Service Level Agreement) dodavateli softwarových aplikací pracujících s nástrojem HP Quality Center. V práci je popsáno konkrétní řešení použité v rámci projektu implementace nového core-systému podniku, popsány jsou také požadavky na funkčnost a využití výstupů navrženého řešení. Stručně je také popsán testovací nástroj HP Quality Centrum, ze kterého se čerpají vstupní data a to, jaké nabízí možnosti pro sledování SLA. Navrhovaná databáze umožňuje výpočty dob skutečně strávených dodavateli na řešení jednotlivých chyb a jejich srovnání s definovanými SLA. Dále bude uveden způsob čerpání dat do navržené databáze a popsány základní reporty využitelné po implementaci navrženého řešení.
Klíčová slova: databáze; vyhodnocování SLA; měření SLA; SQL; HP Quality Center; Service Level Agreement; SLA; HPQC
Název práce: Evaluating of SLA in HP Quality Center
Autor(ka) práce: Doubrava, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Vacek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this thesis is to propose and describe the database, which enables to measure compliance of Service Level Agreement suppliers of software applications that work with HP Quality Center. The work describes specific solution used in project to implement a new core business system, describes requirements for functionality and use of result the solution. Briefly described is also HP Quality Center, the testing tool, from which are taken the input data and what possibility offers for monitoring the SLA. The proposed database allows calculation of the time which is actually spent by suppliers on solving the errors and comparison of calculated time with the defined SLA. It will also describe how to import data into the database and the basic reports, which are usable after implementation of the proposed solution.
Klíčová slova: measuring SLA; HPQC; SLA; evaluating SLA; database; HP Quality Center; Service Level Agreement; SQL

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 11. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 29. 8. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40375/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: