Communication campaign analysis of selected products of L'Oréal company
Autor(ka) práce:
Maljaček, Jozef
Typ práce:
Diplomová práce
Vedoucí práce:
Mikeš, Jiří
Oponenti práce:
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
Název mé diplomové práce zní Analýza komunikační kampaně vybraných produktů společnosti L'Oréal. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická východiska mi posloužila k nastudování problematiky měření efektivnosti komerčních komunikací, které se v České Republice věnuje pouze několik renomovanějších výzkumných agentur. Vzhledem k tomu, že problematika hodnocení efektivnosti komunikačních kampaní je složitá kvůli ne zcela jednoznačnému a jednoduchému způsobu kvantifikování efektů kampaní, není zatím v České Republice na klientské straně dostatečný prostor a know-how k vytváření objektivních měřítek vyhodnocování efektivity. V zemích s vyspělým tržním prostředím jako jsou USA nebo Velká Británie se stále častěji stává součástí odměňování komunikačních agentur vyhodnocení efektivity uskutečněných kampaní za použití složitých ekonometrických modelů, které berou v úvahu působení mnoha faktorů na celkový obchodní dopad kampaně. Tyto přístupy jsou objektivní v tom, že používají statistické modelování vývoje prodejů a vícefaktorové obchodní analýzy za podpory matematických metod a postupů.
Klíčová slova:
Informace o studiu
Studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo
Typ studijního programu:
Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost:
Ing.
Instituce přidělující hodnost:
Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta:
Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra:
Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací