Fenomén slevových serverů a jejich pozice na českém trhu a v zahraničí

Název práce: Fenomén slevových serverů a jejich pozice na českém trhu a v zahraničí
Autor(ka) práce: Kajabová, Marieta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Husták, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Jsme na počátku 21. století, kdy se díky novým technologiím mění kompletně nákupní chování spotřebitelů, což jde ruku v ruce také se změnou marketingových strategií. Byznys model, který funguje v podstatě již od roku 1887, dostává díky rozvoji internetu a sociálních sítí zcela nový rozměr a je tak úspěšný, že jej zcela oprávněně můžeme označit za fenomén: slevové servery. Cílem mé práce je podat ucelenou analýzu vývoje fenoménu slevových serverů jak v Česku, tak v zahraničí, a nabídnout možné kritické náhledy na tuto problematiku.
Klíčová slova: slevové servery; kolektivní nakupování; marketing
Název práce: The Daily Deal phenomenon and its position on the Czech and foreign markets
Autor(ka) práce: Kajabová, Marieta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Husták, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
We are at the beginning of the 21st century and thanks to new technologies the behavior of consumers is changing completely which goes hand in hand with a change of marketing strategies. Thanks to the internet and social networks we are starting to get a whole new perspective on a business model that basically works since 1887 and is that succesfull that we can call it a phenomenon: Daily Deal websites. The aim of my thesis is to provide a complex analysis of the progress of this phenomenon in both Czech and foreign market and to suggest possible critical analysis of the subject.
Klíčová slova: marketing; group buying; daily deal websites

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 6. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 27. 1. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38150/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: