Analýza potenciálu positioningu značky Stará myslivecká

Název práce: Analýza potenciálu positioningu značky Stará myslivecká
Autor(ka) práce: Pribilová, Petronela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Tomek, Ivan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Stará myslivecká je tradičná česká značka, ktorá je na trhu liehovín od roku 1847. Značka patrila v období socializmu medzi prémiové produkty. Po 1989 roku nastal na trhu boom nových zahraničných značiek a Stará myslivecká stratila svoj post. Diplomová práca obsahuje analýzu súčasného pozicionigu značky s využitím sekundárnych i primárnych dát získaných šetrením pomocou online dotazníka. Cieľom diplomovej práce je stanoviť ciele, ktoré by mala značka v horizonte troch rokov dosiahnuť a na základe analýzy získaných dát navrhnúť marketingové stratégie na dosiahnutie cieľov. Po zhodnotení všetkých aspektov je v závere doporučenie, ktorá zo stratégií je pre spoločnosť výhodnejšia.
Klíčová slova: Stará myslivecká; marketingová strategie; pozicioning; značka
Název práce: Analýza potenciálu positioningu značky Stará myslivecká
Autor(ka) práce: Pribilová, Petronela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Tomek, Ivan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Stará myslivecká je tradiční česká značka, která je na trhu lihovin od roku 1847. Značka patřila v období socializmu mezi prémiové produkty. Po 1989 roku nastal na trhu boom nových zahraničních značek a Stará myslivecká stratila svůj post. Diplomová práce obsahuje analýzu současného pozicionigu značky s využitím sekundárních i primárních dat získaných šetřením pomocí online dotazníka. Cílem diplomové práce je stanovit cíle, ktoré by měla značka v horizonte třech let dosáhnout a na základe analýzy získaných dat navrhnout marketingové strategie na dosáhnutí cílů. Po zhodnocení všech aspektů je v závěru doporučení, která ze stratégií je pro společnost výhodnejší.
Klíčová slova: Stará myslivecká; brand; potioning; marketing strategy
Název práce: Analysis of potencial positioning brand Stará myslivecká
Autor(ka) práce: Pribilová, Petronela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Tomek, Ivan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Stará Myslivecká is a traditional Czech brand occurring on the market since 1847. The label was one of the premium products during the period of socialism. However, there was a boom of new international brands on the market after 1989, which caused a downfall of Stará Myslivecká that lost its post. Diploma thesis contains an analysis of current brand position based on secondary and primary data obtained from online questionnaire. The aim of diploma thesis is to determine objectives that should be reached by the brand in next three years and to propose a marketing strategy based on the analysis of obtained data that would help to meet the objectives. To sum up, after reviewing all aspects is there the recommendation which one of the strategies is more preferable for the company.
Klíčová slova: marketing strategy; brand; positioning; Stará myslivecká

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 6. 2013
Datum podání práce: 30. 11. 2013
Datum obhajoby: 7. 2. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43393/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: