Perspektiva vstupu Hershey na český trh

Název práce: Perspektiva vstupu Hershey na český trh
Autor(ka) práce: Neumanová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce si klade za úkol zjistit, zda má společnost Hershey, tradiční americký výrobce čokoládových výrobků, šanci uchytit se na českém trhu. V úvodní části jsou představeny metody marketingové situační analýzy a výzkumné metody trhu. V další části práce je představena společnost Hershey, její marketingový mix a hlavní konkurenti na trhu. Analytická část práce zkoumá preference českých spotřebitelů při nákupu čokoládových výrobků a jejich postoj k rozšíření sortimentu čokoládových výrobků příchodem nového výrobce čokolády. V závěrečné části práce jsou firmě poskytnuta doporučení, které vyplývají z analytické části práce.
Klíčová slova: Hershey; průzkum trhu; marketingová situační analýza; trh cukrovinek
Název práce: Perspective of the entry of the Hershey Company on the Czech market
Autor(ka) práce: Neumanová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of the Master's thesis is to find out if the Hershey Company, a traditional American producer of chocolate products, has a chance to succeed on the Czech market. In the first section we are introduced to methods of marketing situation analysis and market research. In the next part of the thesis is described the Hershey Company, its marketing mix and main competition on the market. The analytic part researches preferences of Czech consumers when buying chocolate products and also their attitude to broaden range of chocolate products caused by the entry of a new chocolate producer. The final part of the thesis provides recommendations for the company that result from analytic part of the Master's thesis.
Klíčová slova: market research ; marketing situation analysis ; candy market; Hershey

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2013
Datum podání práce: 31. 5. 2014
Datum obhajoby: 25. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44027/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: