Vnímání zdravého životního stylu mezi studenty

Název práce: Vnímání zdravého životního stylu mezi studenty
Autor(ka) práce: Zelenková, Marie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá otázkou, jak vnímají zdravý životní styl studenti. Pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu se snaží zachytit rozdílné představy studentů o zdravém životním stylu. V teoretické části jsou popsány zásady zdravého životního stylu a také zachyceny programy, které byly vytvořeny s cílem, tento styl života podpořit. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum, kterého se zúčastnilo 225 respondentů, a byl prováděn formou dotazníkového šetření. Dále kvalitativní výzkum, který byl veden ve formě hloubkových rozhovorů, a díky kterému lze studenty rozdělit na dvě skupiny, podle toho, zda zdravý životní styl dodržují, či ne.
Klíčová slova: kvantitativní výzkum; kvalitativní výzkum; student; zdravý životní styl
Název práce: Perception of healthy lifestyle among students
Autor(ka) práce: Zelenková, Marie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
My bachelor thesis examises how do students perceive a healthy lifestyle. It tries to capture student's different ideas about the healthy lifestyle, using qualitative and quantitative research. In the theoretical part, it describes the principles about a healthy lifestyle and programs, that are aimed to support it. The practical part contains the quantitative research attended by 225 respondets, which was composed of questionaires. The further qualitative research was conducted by in -- depth interviews, which provides division of students into two groups, depending on whether they follow it or not.
Klíčová slova: quantitative research; qualitative research; healthy lifestyle

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 12. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 28. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45738/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: