Marketingová strategie firmy LINET spol. s r.o. pro slovenský trh

Název práce: Marketingová strategie firmy LINET spol. s r.o. pro slovenský trh
Autor(ka) práce: Vanková, Ivana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Horová, Pavlína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá marketingovou strategií společnosti LINET spol. s r. o. na slovenském trhu. Odbyt zdravotnických výrobků firmy je na Slovensku ve srovnání s Českou republikou příliš malý, proto je cílem práce především navržení marketingových opatření, která by zvyšovala prodejnost. O slovenský trh se stará distributorská společnost BASCO SK, s. r. o., která je výhradním obchodním zástupcem firmy LINET spol. s r. o. na Slovensku. Práce se opírá o analýzu podnikatelského prostředí Slovenska, která je základem pro navrhovaná doporučení. Navržené změny se vždy vztahují k jednotlivým politikám marketingového mixu, jimiž jsou produktová, cenová, distribuční a komunikační politika.
Klíčová slova: marketingový mix; podnikatelské prostředí; marketingová strategie; PEST analýza
Název práce: The marketing strategy of LINET Ltd. for the Slovak market
Autor(ka) práce: Vanková, Ivana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Horová, Pavlína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of LINET Ltd. on the Slovak market. Sales of medical products of the company in the Slovak Republic are too low in comparison with the Czech Republic, that's why the aim of the thesis is mainly to suggest marketing arrangements which should increase the saleability. The Slovak market is looked after by the distributor company BASCO SK Ltd. which is the exclusive sales representative of the company in the Slovak Republic. The thesis is based on the analysis of the business environment of Slovakia which is the base for suggested recommendations. Proposed changes are always applied to the particular policy of the marketing mix. These are product, price, distribution and promotion policies.
Klíčová slova: marketing mix; marketing strategy; business environment; PEST analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 9. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 28. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43802/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: