Celoživotní vzdělávání v oblasti informatiky, srovnání možností
Název práce: | Celoživotní vzdělávání v oblasti informatiky, srovnání možností |
---|---|
Autor(ka) práce: | Štěpán, Jakub |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Benáčanová, Helena |
Oponenti práce: | Fortinová, Jana |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce se zabývá tématem celoživotního vzdělávání v oblasti informatiky na území České republiky, se zaměřením především na poskytované akreditované programy ze strany českých vysokých škol. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části je rozebrán koncept celoživotního vzdělávání, jeho hlavní části, spojené pojmy, definice a především pak význam pro osoby, které ho využijí. Tato část tvoří hlavní teoretickou kostru práce. V druhé části práce je proveden výběr hlavních nabídek programů a kurzů celoživotního vzdělávání v oblasti informatiky, poskytovaných vybranými vysokými školami v České republice. Všechny programy budou blíže popsány a specifikovány. Budou zmíněny i nejznámější odborné kurzy nabízené mimo rámec vysokých škol. Nabídka vybraných odborných kurzů bude v rámci jejich specializací porovnána. V třetí části budou vybrané programy poskytované vysokými školami v České republice porovnány dle vybraných kritérií. Zaměření bude na finanční hledisko, dostupnost a celkový přínos vzdělávání. |
Klíčová slova: | Odborné kurzy; Programy celoživotního vzdělávání; Studijní obory; Pracovní uplatnění; Celoživotní vzdělávání |
Název práce: | Lifelong learning in the field of informatics, comparison of options |
---|---|
Autor(ka) práce: | Štěpán, Jakub |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Benáčanová, Helena |
Oponenti práce: | Fortinová, Jana |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This bachleor thesis deals with the theme of lifelong learning in the field of informatics in the Czech Republic, focusing primarily on programs provided by Czech universities. The work is divided into three main parts. The first part analyzes the concept of lifelong learning, its main parts, related terms, definitions, and especially the importance for people who use it. This section forms the main theoretical part of work. In the second part of the thesis there is a selection of the key programs and courses of lifelong learning in the field of computer science provided by universities in the Czech Republic. All selected programs will be further described and specified. There will be also mentioned the most famous courses offered outside the universities. Offer of specialized courses will be compared within their specialization. In the third part, the selected programs offered by universities in the Czech Republic will be compared according to selected criteria. The focus will be primarily on financial aspect, accessibility and overal contribution of education. |
Klíčová slova: | Employability; Lifelong learning; Fields of study; Specialized courses; Programs of lifelong learning |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 27. 1. 2014 |
---|---|
Datum podání práce: | 5. 5. 2014 |
Datum obhajoby: | 24. 6. 2014 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/46194/podrobnosti |