Marketingová analýza značek Mary Kay a DM

Název práce: Marketingová analýza značiek Mary Kay a DM
Autor(ka) práce: Burdová, Beáta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Témou tejto bakalárskej práce je Marketingová analýza značiek Mary Kay a DM. Práca definuje dve veľmi silné značky, ktoré sa na trhy nachádzajú už niekoľko desiatok rokov. Hlavným cieľom mojej práce je porovnať vnímanie ľudí jednotlivých značiek a priblížiť sa k výsledku ich vnímania. V teoretickej časti je definovaný marketing, marketingový a komunikačný mix a ich jednotlivé zložky, a tiež zákazník a značka. Praktická časť sa zaoberá rozobratím a zhodnotením výsledkov získaných z dotazníkového šetrenia a príslušnými komentármi.
Klíčová slova: Značka; Zákazník; Marketing
Název práce: Marketingová analýza značek Mary Kay a DM
Autor(ka) práce: Burdová, Beáta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tématem této bakalářské práce je Marketingová analýza značek Mary Kay a DM. Práce definuje dvě velmi silné značky, které se na trhu nacházejí již několik desítek let. Hlavním cílem mé práce je porovnat vnímání jednotlivých značek lidmi a přiblížit se k výsledku jejich vnímání. V teoretické části je definován marketing, marketingový a komunikační mix a jejich jednotlivé složky, a také zákazník a značka. Praktická část se zabývá rozebráním a zhodnocením výsledků získaných z dotazníkového šetření a příslušnými komentáři.
Klíčová slova: Zákazník; Značka; Marketing
Název práce: Marketing analysis of brands Mary Kay and DM
Autor(ka) práce: Burdová, Beáta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The topic of this Bachelor's thesis is Marketing analysis of brands Mary Kay and DM. The work defines two very strong brands which exist on the market for several decades. The main aim of this work is to compare people's perception of each brand and come closer to the result of their perception. In the theoretical part are defined following terms: marketing, marketing and communication mix and its individual parts, as well as customer and brand. The practical part of the thesis evaluates and deals with the results gained through the questionnaire survey and relevant comments.
Klíčová slova: Brand; Customer ; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 10. 2013
Datum podání práce: 31. 5. 2014
Datum obhajoby: 18. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44666/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: