Moderní marketingová komunikace

Název práce: Moderní marketingová komunikace
Autor(ka) práce: Sýkora, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Moderní marketingová komunikace je v posledních letech často skloňovaným tématem a to nejen díky internetu. Tato diplomová práce detailně rozebírá aktuální trendy v internetovém marketingu, zejména potom bannerovou a mobilní reklamu. Cílem této práce je poukázat na přesun mediálních nákladů od tradičních media typů k internetové inzerci, dále nastínit očekávaný vývoj v oblasti mobilní reklamy a také aplikace teoretických poznatků v praxi. Teoretická část pojednává o samotném pojmu marketing, marketingové komunikace, ale popisuje i problematiku marketingových výzkumů a vývoj internetu ve světě a v České republice. Praktická část potom detailně popisuje jednotlivé procesy, které obnáší bannerová reklama a komentuje aktuální trendy v mobilní reklamě.
Klíčová slova: moderní marketingová komunikace; mobilní reklama; bannerová reklama
Název práce: Modern marketing communication
Autor(ka) práce: Sýkora, Petr
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Modern marketing communication is in recent years often discussed topic not only because of the internet. This thesis examines in detail the current trends in internet marketing, especially banner and mobile advertising. The aim of this thesis is to decribe a shift of the media cost from traditional media like print or radio advert to online advertising, as well as outline the expected developments in mobile advertising and application of theoretical knowledge in practice. The theoretical part deals with the very concept of marketing, marketing communications but also describes the problems of marketing research and the development of the Internet in the world and in the Czech Republic. The practical part then describes in detail the various processes that involves banner advertising and comments the current trends in mobile advertising.
Klíčová slova: modern marketing communication; mobile advertising; banner advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 9. 2013
Datum podání práce: 2. 5. 2014
Datum obhajoby: 5. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43721/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: