Database aplication for Call Centrum

Název práce: Database aplication for Call Centrum
Autor(ka) práce: Klíma, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Julišová, Kateřina
Oponenti práce: Holeková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací pro evidenci hovorů Call Centra společnosti CAC Leasing. Část práce je věnována stávající aplikaci, která se používá v Call Centru. Analyzuje její užití, funkce, seznam položek, které eviduje, a specifikuje nevyhovující parametry a vlastnosti, které se negativně projevují v praxi. Hlavní úkol práce je navrhnout novou databázovou aplikaci, která bude řešit zjištěné konkrétní nedostatky s ohledem na maximální zvýšení efektivity práce uživatelů a minimální náklady.
Klíčová slova: Analýza;Návrh databáze; Aplikace;MySQL;Delphi

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Podnikové informační systémy
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Vyšší odborná škola informačních služeb
Katedra: Vyšší odborná škola informačních služeb

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: -
Datum podání práce: -
Datum obhajoby: 12. 9. 2007
Identifikátor v systému InSIS:

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: