Firemní kultura ruských firem

Název práce: Firemní kultura ruských firem
Autor(ka) práce: Bočanová, Magda
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Trojanová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na firemní kulturu ruských společností. Teoretická část se snaží čtenáři přiblížit obecné pojetí kultury a firemní kultury se specializací na ruskou oblast, včetně jejích specifik a kulturních odlišností. V analytické části jsou realizována dotazníková šetření za účelem stanovení bodů charakteristických pro kulturu v ruských podnicích používanou v praxi. Cílem práce je porovnání výsledků šetření z jednotlivých firem s teoretickými východisky získanými z různých zdrojů. Dále zjištění rozdílů mezi kulturou ruských podniků a firemní kulturou aplikovanou v mezinárodních firmách působících na ruském trhu.
Klíčová slova: Rusko; firemní kultura; dotazníkové šetření
Název práce: Corporate culture of Russian companies
Autor(ka) práce: Bočanová, Magda
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Trojanová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor's thesis is focused on a corporate culture of Russian companies. The theoretical part of the thesis tries to familiarize the reader with the general concept of culture and corporate culture specializing in Russian area, including its specifics and cultural differences. Questionnaire surveys are carried out in the analytical part of the thesis in order to determine characteristic points for culture practically used in Russian enterprises. The aim of the thesis is to compare the survey results of individual companies with theoretical solutions obtained from different sources. Furthermore, to determine the differences between culture of Russian companies and corporate culture applied in international companies operating on the Russian market.
Klíčová slova: corporate culture; Russia; questionnaire survey

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 6. 2013
Datum podání práce: 10. 5. 2014
Datum obhajoby: 5. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43430/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: