Analýza a návrh komunikační strategie společnosti Znovín Znojmo, a.s

Název práce: Analýza a návrh komunikační strategie společnosti Znovín Znojmo, a.s
Autor(ka) práce: Šedivá, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Friedová, Paulina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je kritické zhodnocení a návrh marketingové a komunikační strategie společnosti Znovín Znojmo. V první části se zabývám teoretickými základy marketingu a tvorbou marketingové a komunikační strategie. Ve druhé části zmapuji tuzemský trh s vínem z pohledu výrobců i spotřebitelů a představím současné trendy. Dále provedu analýzu marketingových aktivit společnosti a jeho konkurentů a zhodnotím její současnou situaci. Na základě identifikovaných problémových oblastí navrhnu novou marketingovou a komunikační strategii.
Klíčová slova: vinařství; trh s vínem; marketingová strategie; Znovín Znojmo; komunikační strategie
Název práce: Analysis and Proposal of Communication Strategy of Znovín Znojmo, a.s
Autor(ka) práce: Šedivá, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Friedová, Paulina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of the thesis is evaluation and proposal of marketing and communication strategy of Znovín Znojmo. In the first part, I explain the theory of marketing and creation of marketing and communication strategy. In the second part, I analyze the Czech wine market as seen by both producers and consumers, and I introduce current trends. Furthermore, I analyze marketing activities of the company and its competitors and evaluate its current situation. Based on the identified issues, I propose new marketing and communication strategy.
Klíčová slova: viniculture; marketing strategy; Znovín Znojmo; wine market; communication strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2012
Datum podání práce: 17. 12. 2013
Datum obhajoby: 17. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39770/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: