Značka jako součást image

Název práce: Značka jako součást image
Autor(ka) práce: Bursová, Jiřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Dědek, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V teoretické části diplomové práce se zabývám základní problematikou značky, jejím řízením a působením v mezinárodním prostředí. A analytické části nejprve představuji společnost Škoda Auto a.s., včetně její historie, aktuálních výsledků a jejího přínosu pro ekonomiku ČR. Poté se přesouvám na zahraniční trh (Malta) a pokouším se definovat pozici značky Škoda v tamním tržním prostředí, sleduji její posilování a podporu ze strany místního dovozce a prodejce a práci uzavírám výzkumem znalosti a vnímání značky.
Klíčová slova: image značky; posilování značky; adaptace; tržní specifika; znalost značky; prvky značky

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 8. 2007
Datum podání práce: 27. 8. 2007
Datum obhajoby: 18. 9. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/6779/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: