Vývoj marketingu ve spojení s informačními technologiemi a neurotechnologiemi

Název práce: Vývoj marketingu ve spojení s informačními technologiemi a neurotechnologiemi
Autor(ka) práce: Smržová, Pavlína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pavlík, Ján
Oponenti práce: Molnár, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce "Vývoj marketingu ve spojení s informačními technologiemi a neurotechnologiemi" se zabývá novodobými marketingovými metodami v oblasti informačních technologií, zejména na internetu (online marketing) a v oblasti neurotechnologií (neuromarketing). Klade si otázky, kam může dále marketing v této podobě směřovat do budoucna a sleduje vývoj a potenciál jednotlivých marketingových směrů v rámci moderních informačních technologií. Do jaké míry bude mít spotřebitel možnost svobodné volby v budoucnu? Jaké mohou být negativní a pozitivní přínosy vývoje marketingu ve spojení s technologií? Jaký vliv má online marketing a neuromarketing na lidské emoce a myšlení? Odpovědi a problematiky moderního marketingu jsou hledané zejména skrze SWOT analýzu z pohledu spotřebitele a z pohledu firmy. Dále je zkoumán program FaceReader pro analýzu mimiky respondentů v obličeji při sledování vybraných reklamních spotů. V neposlední řadě se práce snaží najít spojitosti s rozeznáváním upravených log bez názvu značky různými typy spotřebitelů za pomoci online dotazníku.
Klíčová slova: neurotechnologie; moderní marketing; internetový marketing; online marketing; marketing v moderních technologiích; neuromarketing
Název práce: Development of marketing in connection with information technology and neurotechnology
Autor(ka) práce: Smržová, Pavlína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pavlík, Ján
Oponenti práce: Molnár, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The final thesis "Development of marketing in connection with information technology and neurotechnology" deals with modern marketing methods in the field of information technology, especially on the Internet (online marketing) and in the field of neurotechnology (neuromarketing). The thesis asks questions about how further can marketing be evolving in current form to the future and it follows the development and potential of each marketing trends in the context of modern information technology. To what extent will consumers have freedom of their choice in the future? What could be the negative and positive effects of the development of marketing in conjunction with modern technology? What influence does online marketing and neuromarketing on human emotions and thinking? Answers and problems of modern marketing are searched primarily through the SWOT analysis from a consumer perspective and also from the perspective of the company. It studies a FaceReader program for the analysis of facial expressions of respondents in the face while watching selected commercials. Finally, the work is trying to find relations of recognizing the modified logos without the brand name according to different consumers through the online survey.
Klíčová slova: online marketing; modern marketing; internet marketing; neurotechnology; marketing in modern technologies; neuromarketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Kognitivní informatika
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Národohospodářská fakulta
Katedra: Katedra filosofie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 6. 2013
Datum podání práce: 20. 5. 2014
Datum obhajoby: 10. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43388/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: