Analýza nákupního chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky

Název práce: Analýza nákupního chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky
Autor(ka) práce: Kolínská, Aneta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Švábová, Karolína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje nákupnímu chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky v České republice se zaměřením na spotřebitele značek Vichy, Bioderma, La Roche-Posay, Eucerin a Avene. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část práce je věnována obecným teoretickým poznatkům z oblasti nákupního chování spotřebitelů, kupního rozhodovacího procesu a jeho jednotlivým fázím. Navazuje teoretický podklad týkající se marketingového výzkumu, jeho podstaty a procesu. V praktické části je zmapován trh dermokosmetiky v České republice společně s představením výše zmíněných dermokosmetických značek. Po sekundárním výzkumu následuje stěžejní část práce, kterou je primární výzkum spotřebitelů dermokosmetiky vedený formou dotazování. Ten je následně porovnán s primárním výzkumem lékárenského personálu prodávajícího dermokosmetiku. Poznatky z provedeného výzkumu jsou následně formulovány do praktických doporučení značkám Vichy a La Roche-Posay společnosti L'Oréal.
Klíčová slova: kupní rozhodovací proces; Nákupní chování; dermokosmetika; výzkum nákupního chování.
Název práce: Analysis of purchase behavior of consumers at the dermocosmetics market
Autor(ka) práce: Kolínská, Aneta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Švábová, Karolína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the buying behavior of consumers at the dermocosmetics market in the Czech Republic with a main focus on consumers of brands Vichy, Bioderma, La Roche-Posay, Avene and Eucerin. The work is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part is devoted to general theoretical knowledge in the field of shopping behavior of consumers, the buying decision process and its various stages. It also builds on the theoretical foundation of marketing research, its nature and process. In the practical part there is dermocosmetics market in the Czech Republic mapped together with the introduction of the above mentioned dermocosmetic brands. After secondary research follows the main part, which is the primary consumer research conducted through interviews with consumer of dermocosmetics, which is then compared with primary research of pharmacy staff selling democosmetics. The findings of the research are then formulated into practical recommendations given to the Active Cosmetics Division at L'Oréal.
Klíčová slova: cosmetics; research purchasing behavior; purchase decision process; Purchase behavior

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 2. 2013
Datum podání práce: 15. 5. 2014
Datum obhajoby: 9. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41248/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: