Analýza strategie společenské odpovědnosti ve společnosti PricewaterhouseCoopers a návrh její změny

Název práce: Analýza strategie společenské odpovědnosti ve společnosti PricewaterhouseCoopers a návrh její změny
Autor(ka) práce: Barborková, Ludmila
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávrová, Hana
Oponenti práce: Boukal, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je navrhnout změnu strategie konceptu společenské odpovědnosti v konzultantské společnosti PricewaterhouseCoopers. Prvním dílčím cílem je zanalyzovat současný přístup zaměstnanců PwC k současným aktivitám společenské odpovědnosti v PwC. K analýze přístupu zaměstnanců je využita metoda online dotazníkového šetření všech zaměstnanců PwC, které následně analyzuji pomocí statistických metod. Druhým dílčím cílem je porovnat tyto aktivity s dalšími konzultantskými společnostmi tzv. Velké čtyřky (Deloitte, EY, KPMG). Třetím dílčím cílem je zhodnotit vliv mateřských společností na společensky odpovědné chování v oblasti consultingu. Závěrem je návrh změny strategie společenské odpovědnosti v PwC. Díky mé spolupráci s koordinátorkou CSR v PwC, budou následně závěry diplomové práce v PwC implementovány.
Klíčová slova: společenská odpovědnost firem; konzultantská společnost; mateřská společnost; Velká čtyřka
Název práce: Analysis of the Corporate Social Strategy in PricewaterhouseCoopers and propose for its amendments
Autor(ka) práce: Barborková, Ludmila
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávrová, Hana
Oponenti práce: Boukal, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to propose a change of strategy of corporate social responsibility at PricewaterhouseCoopers. The first partial goal is to analyse the current PwC employees' attitude to current activities of social responsibility at PwC. The online questionnaire is used to analyse employees 'opinions and ideas. Subsequently, the questionnaires will be analysed using statistical methods. The second sub-objective is to compare these activities with other companies of Big Four (Deloitte, EY, KPMG). The third sub-objective is to evaluate the effect of parent companies for socially responsible behaviour in the field of consulting. Finally, the changes of the corporate social responsibility strategy at PwC will be proposed. Moreover, thanks to my collaboration with CSR coordinator at PwC, the proposed changes will be followed by implementation at PwC.
Klíčová slova: consultancy company; Corporate Social Responsibility; the parent company; Big Four

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 12. 2013
Datum podání práce: 10. 5. 2014
Datum obhajoby: 9. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45866/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: