Programování pluginů pro hru Minecraft
Název práce: | Programování pluginů pro hru Minecraft |
---|---|
Autor(ka) práce: | Král, David |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Pavlíčková, Jarmila |
Oponenti práce: | Zikmund, Petr |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato práce je zaměřena na objasnění problematiky programování pluginů do světa počítačové hry Minecraft. Cílem mé práce je naučit čtenáře základy tvorby pluginů, díky kterým bude čtenář schopný vyvíjet pluginy sám. V první části je vysvětleno, co vše vývojář potřebuje k vytváření pluginů a bez čeho se neobejde. Dále je zde vysvětleno, jaké jsou možnosti nastavení v konfiguračním souboru a jaké je jejich využití pro plugin. V další části jsou popsány nejčastěji využívané eventy k modifikaci událostí. Ve druhé části práce je vysvětlen vývoj samotný. Vývoj je zachycen krokovou formou, kde je u každého kroku čtenáři vždy vše vysvětleno, aby mu bylo jasné, co se právě vytváří a z jakého důvodu. Ke každému takto vytvářenému pluginu jsou na konci kapitoly umístěny jednotlivé obrázky, aby měl čtenář i praktickou představu o tom, jak vše bude vypadat. |
Klíčová slova: | učební materiál; Java; hra; programování; Bukkit; plugin; Minecraft |
Název práce: | Programming of plugins for the game Minecraft |
---|---|
Autor(ka) práce: | Král, David |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Pavlíčková, Jarmila |
Oponenti práce: | Zikmund, Petr |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This work focuses on clarifying the issues of programming plugins for the Minecraft computer game. The aim of my work is to teach readers the very basics of making plugins and being able to develop the plugins themselves. The first section explains what developers need to create plugins, what options are there in the configuration file and what their use for the plugin is. The next section describes the most commonly used events for modifying events on the server. The second section explains the development itself. The development is done in a step-by-step form where each step is always carefully explained to the reader. Individual pictures are placed at the end of each chapter to give the reader an idea of how it is all going to look. |
Klíčová slova: | tutorial; Minecraft; Java; game; programming; Bukkit; plugin |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 7. 10. 2013 |
---|---|
Datum podání práce: | 14. 5. 2014 |
Datum obhajoby: | 18. 6. 2014 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/44571/podrobnosti |