Propagace a financování multimediálního festivalu

Název práce: Propagace a financování multimediálního festivalu
Autor(ka) práce: Klusoň, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Krsek, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem mé bakalářské práce je propagace a financování multimediálních festivalů. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické- analytické. V první části jsou uvedeny pojmy a teoretické poznatky z prostředí multimédií, festivalů, marketingu a financování festivalů. V analytické části je rozbor multimediálních festivalů v ČR a jejich forma propagace. V praktické části představuji multimediální festival Winston Econ Art (WEA), který je organizován pracovníky GML a studenty oboru Multimédia v ekonomické praxi. Pokládám základy organizace a financování tohoto festivalu, které se budou aplikovat v praxi při organizování WEA 2014. Celá práce je zakončena návrhy propagace a efektivní komunikace festivalu pro letošní ročník.
Klíčová slova: marketing; propagace; řízení projektů; financování; festival; multimédia
Název práce: Promotion and financing of multimedia festival
Autor(ka) práce: Klusoň, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Krsek, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of my thesis is the promotion and financing of multimedia festival. The work consists of two parts: theoretical and practical-analytical. The first section describes the concepts and theoretical knowledge of multimedia environment, festivals, marke-ting and funding of festivals. The analytical part is the analysis of multimedia festivals in the Czech Republic and their form of promotion. In the practical part introduces multimédia festival Winston Econ Art (WEA), which is or-ganized by the staff of GML and students of Multimedia in economic practice. Lay-ing the basics of organization and financing of the festival, which will be applied in practice in organizing WEA 2014. Entire work is finished proposals of promotion and effective communication for the festival this year.
Klíčová slova: project management; advertising; marketing; financing; festival; multimedia

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 2. 2014
Datum podání práce: 14. 5. 2014
Datum obhajoby: 19. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46488/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: