Marketingové aktivity vybraného podniku

Název práce: Marketingové aktivity vybraného podniku
Autor(ka) práce: Nguyen, Thanh Hang
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Novák, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické částí. V teoretické části je vysvětlena základní terminologie jako je marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, segmentace trhu, analýza konkurence, analýza SWOT a marketingový výzkum. Znalosti získané v první části práce jsou aplikovány na skutečnou existující firmu. Praktická část se zaměřuje na kavárnu Lucky Café, která se nachází v městě Domažlice, situované v západních Čechách. Tato část práce zahrnuje charakteristiky kavárny, marketingový mix, analýzu konkurence, a SWOT analýzu. Navíc byl proveden i marketingový výzkum. Cílem práce je popsat marketingové aktivity vybraného podniku a podat návrhy na zlepšení těchto aktivit.
Klíčová slova: služby ; marketingová komunikace; marketing
Název práce: Marketing activities of a chosen business
Autor(ka) práce: Nguyen, Thanh Hang
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Novák, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. Basic terminology such as marketing, marketing mix, marketing communication, marketing segmentation, competitor analysis, SWOT analysis and marketing research are explained in theoretical part. The knowledge gained in the first part of thesis is applied on the real existing company. Practical part focuses on Lucky Café, which is situated in a town called Domažlice in west of Bohemia. This part of thesis consists of basic characteristics of the coffee place, their marketing mix, analysis of the competitors, swot analysis. Furthermore marketing research was conducted as well. This work was aimed to describe marketing activities of a chosen business and make propositions to improve them.
Klíčová slova: servises; marketing; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 10. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 18. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45034/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: