Analýza konkurenceschopnosti podniku EkoTerm - Servis spol. s.r.o

Název práce: Analýza konkurenceschopnosti podniku EkoTerm - Servis spol. s.r.o
Autor(ka) práce: Lukeš, Ondřej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štamfestová, Petra
Oponenti práce: Slunčík, Peter
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem bakalářské práce je "Analýza konkurenceschopnosti podniku EkoTerm -- Servis, spol. s. r. o''. Cílem této práce je zanalyzovat podnik pro posouzení jeho konkurenceschopnosti směrem k jeho největším konkurentům. Práce je rozdělena na dvě části. V první části, teoretické, je definován pojem konkurence, dále definice konkurenceschopnosti a možnosti jejího měření. Teoretická část rozebírá, co konkurence znamená, definici konkurenceschopnosti, jak konkurenci schopnost můžeme měřit. Podnik bude rozebrán pomocí strategické analýzy makra a mikro okolí. Pro analýzu mikro okolí byla vybrána analýza PEST. Hlavní analýzou makro okolí se stala analýza PEST. Strategická analýza mikro okolí byla postavena na metodě benchmarking. Strategickou analýzu mikro okolí jsem postavil na metodě benchmarking. Díky této metodě podnik rozeberu podle Porterova modelu konkurenčních sil a finanční analýzy. Na závěr bude uskutečněna SWOT analýza V praktické části budou využity všechny analýzy zmíněné v části teoretické, doplněné o analýzu konkurenčních cen služeb. Praktickou část zakončuji analýzou SWOT, která zobrazuje silné a slabé stránky podniku a jeho možné hrozby a příležitosti.
Klíčová slova: SWOT analýza; Finanční analýza; Porterův model konkurenčních sil; Benchmarking; PEST analýza; Konkurenceschopnost; Konkurence
Název práce: Analysis of company competion of EkoTerm – Servis, spol. s. r. o
Autor(ka) práce: Lukeš, Ondřej
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štamfestová, Petra
Oponenti práce: Slunčík, Peter
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of my bachelor's thesis is "Analysis of company competion of EkoTerm -- Servis, spol. s. r. o.'' The main target is to analysis company to compare his company competion to his biggest competitors. The thesis is splited to two parts. Teoretical part analyzes, what does competiton mean, definition of company competion, how can we gage the company competiton. Company is going to be analyze by strategic analysis of makro and mikro surroundings. Strategic analysis of mikro surroundings stays on benchmarking method. By this method I am going to analyze this company by method of Porter and his competitve forces and financial analysis. In the end is going to be made SWOT analysis. In practical part is going to be used all analysis, which were mentioned in teoretical part supplemented by comparation of prices services. The practical part is ended by SWOT analysis, which is showing strenghts, weaknesses, opportunities and threats.
Klíčová slova: Porter model of competive forces; PEST analysis; Company competion; Competion; SWOT analysis; Financial analysis; Benchmarking

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 9. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44786/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: