Analýza marketingového mixu společnosti PAUL na českém trhu z pohledu zaměstnanců

Název práce: Analýza marketingového mixu společnosti PAUL na českém trhu z pohledu zaměstnanců
Autor(ka) práce: Vojta, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Karlíček, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce teoreticky popisuje především taktický nástroj marketingový mix a jeho 5P, dále pak marketingový výzkum, a to konkrétně dotazníkové šetření. V praktické části se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti PAUL z pohledu zaměstnanců. Tedy analyzuje kroky a nástroje, které společnost využívá k tomu, aby vzbudila poptávku po jeho produktu (Product), ceně (Price), distribuci (Place), propagaci (Promotion) a lidech (People). V druhé polovině praktické části je využita metoda jednorázového dotazníkového šetření cílené na zaměstnance pekařství PAUL, zejména na to, jak vnímají a ztotožňují se s politikou a postavením marketingového mixu této společnosti. Výzkum je interpretován a v závěru práce je shrnutí prvků mixu této společnosti a návrh na jejich zlepšení.
Klíčová slova: Dotazníkové štření; Marketingový mix; 5P
Název práce: Analysis 5Ps of the marketing mix on the Paul Company from the employees´ perspective
Autor(ka) práce: Vojta, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Karlíček, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis' goal is to describe the marketing mix as a practical marketing technique; it also attempts to apply 5Ps of the marketing mix on the Paul Company. Tone of the research is positivists and thus a quantitative marketing research is carried out via the single dissemination questionnaire survey. In practical part, of the thesis the marketing mix analysis, of PAUL Company from the employees' perspective, is introduced. Such an accession enables throughout scientific approach leading to the explanation of all the steps and tools necessary for the corporate success; raising the demand for its Product, Price, Place, Promotion and People. In the second half of the practical part, the questionnaires presented to Paul employees are examined and interpreted. This all aims finding out how professionals perceive and identify themselves with the firm's business policy and marketing mix. The final part of the work summarizes the key factors of the mix, and suggests areas for the further academic and practical improvements. The justification of this paper is 2 fold: 1] critical literature evaluation, 2] practical suggestions for the marketing professionals.
Klíčová slova: questionnaires; 5P; Marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 3. 2014
Datum podání práce: 5. 5. 2014
Datum obhajoby: 27. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47060/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: