Mezinárodní strategie obchodního řetězce Carrefour

Název práce: Mezinárodní strategie obchodního řetězce Carrefour
Autor(ka) práce: Neuwirthová, Daniela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kostková, Hana
Oponenti práce: Čápová, Ludmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analyzovat měnící se podmínky v oblasti maloobchodu a dokumentovat tyto změny a nové vývojové trendy na příkladu českého maloobchodního trhu a francouzského distribučního řetězce Carrefour, který letos opouští český trh. Nejprve se zaměřím na analýzu distribučního prostředí, dále na vývoj maloobchodu ve světě a v České republice a nakonec na konkurenční boj distribučních řetězců v České republice.
Klíčová slova: český; řetězec; obchodní; strategie; mezinárodní; Carrefour
Název práce: International strategy of Carrefour
Autor(ka) práce: Neuwirthová, Daniela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kostková, Hana
Oponenti práce: Čápová, Ludmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 8. 2006
Datum podání práce: 20. 8. 2006
Datum obhajoby: 14. 9. 2006
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/3435/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: