Mezinárodní strategie plzeňských pivovarů

Název práce: Mezinárodní strategie plzeňských pivovarů
Autor(ka) práce: Švábková, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machková, Hana
Oponenti práce: Karlíček, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje mezinárodní strategii značky Pilsner Urquell. Práce sleduje pozici této značky jak na světovém trhu, tak v portfoliu pivních značek SABMiller. V obsahu práce nechybí charakteristika cílového zákazníka či positioningu značky, podrobně je popsána cenová, výrobková i komunikační politika. Marketingová strategie je aplikována na konkrétní trhy. Na závěr práce je provedeno vyhodnocení marketingového výzkumu povědomí o značce Pilsner Urquell v oblasti severní Itálie.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 11. 2007
Datum podání práce: 26. 11. 2007
Datum obhajoby: 4. 2. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7019/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: