Cílem diplomové práce je nabídnout přehled marketingových nástrojů potřebných pro vývoj a implementaci marketingových kampaní na sociálních médiích. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje marketingové nástroje a přístupy, které se využívají pro přípravu marketingových kampaní na sociálních médiích. Druhá část diplomové práce doporučuje nástroje potřebné k aktualizaci kampaně. Třetí, praktická část ukazuje příklad The Ultimate Tour Competition 2013. Jde o kampaň na sociálních médiíc... zobrazit celý abstraktCílem diplomové práce je nabídnout přehled marketingových nástrojů potřebných pro vývoj a implementaci marketingových kampaní na sociálních médiích. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje marketingové nástroje a přístupy, které se využívají pro přípravu marketingových kampaní na sociálních médiích. Druhá část diplomové práce doporučuje nástroje potřebné k aktualizaci kampaně. Třetí, praktická část ukazuje příklad The Ultimate Tour Competition 2013. Jde o kampaň na sociálních médiích, kterou připravila a realizovala autorka diplomové práce za použití některých nástrojů představených v prvních dvou částech této práce. Informace a data potřebné pro vývoj marketingové kampaně na sociálních médiích byly získané autorkou během pracovní stáže ve společnosti TourRadar a prostřednictvím marketingového průzkumu ze sekundárních dat. |