Marketingové nástroje: Vývoj a implementace v sociálních médiích

Název práce: Marketing Tools: Development and Implementation in Social Media
Autor(ka) práce: Bubela, Oleksandra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Cook, Gina
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The aim of this Master Thesis is to provide an overview of the theoretical marketing tools necessary for the development and implementation of the marketing campaigns in social media. The thesis work is structured in three parts. The first part describes the theoretical marketing tools and frameworks advised to be used for the development of the social media marketing campaign. The second part of this thesis work recommends the tools needed for the actualization of the campaign. The practical pa... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: campaign management; social media campaign ; digital marketing; marketing mix; Social Media Marketing
Název práce: Marketingové nástroje: Vývoj a implementace v sociálních médiích
Autor(ka) práce: Bubela, Oleksandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Cook, Gina
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je nabídnout přehled marketingových nástrojů potřebných pro vývoj a implementaci marketingových kampaní na sociálních médiích. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje marketingové nástroje a přístupy, které se využívají pro přípravu marketingových kampaní na sociálních médiích. Druhá část diplomové práce doporučuje nástroje potřebné k aktualizaci kampaně. Třetí, praktická část ukazuje příklad The Ultimate Tour Competition 2013. Jde o kampaň na sociálních médiíc... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: digitální marketing; marketingový mix; vývoj kampaní pro sociální media; digitální marketing; Marketing v sociálních médiích

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 3. 2014
Datum podání práce: 15. 8. 2014
Datum obhajoby: 19. 9. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46718/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: