Analýza výběrového řízení na komunikační agenturu

Název práce: Analýza výběrového řízení na komunikační agenturu
Autor(ka) práce: Dvořáková, Marie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Otevřel, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je provedení komplexní analýzy průběhu výběrového řízení na komunikační agenturu, včetně rozboru strategických agenturních dokumentů a právního ošetření výběrového řízení. Práce dále obsahuje komparaci doporučovaných standardů a praxe v ČR a analýzu konkrétního výběrového řízení, zahrnující i identifikaci případných chyb a doporučení na zlepšení postupu. Práce potvrzuje výchozí hypotézu o tom, že dodržování doporučených standardů pomůže oběma stranám nacházet korektním a etickým způsobem vhodné partnery pro dlouhodobou spolupráci.
Klíčová slova: reklama; tendr; výběrové řízení; komunikační agentura

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 11. 2007
Datum podání práce: 29. 11. 2007
Datum obhajoby: 30. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7067/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: