Návrh marketingového mixu začínajícího podniku

Název práce: Návrh marketingového mixu začínajúceho podniku
Autor(ka) práce: Olekšáková, Ľubomíra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca je zameraná na návrh marketingového mixu pre začínajúci podnik, ktorým je kuchynské štúdio. Práca je rozdelená na dve základné časti, časť teoretickú a časť praktickú. V teoretickej časti sú definované pojmy ako je marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé zložky. Praktická časť je venovaná samotnému začínajúcemu podniku, ktorým je kuchynské štúdio. V tejto časti práce je predstavený podnikateľský zámer a je navrhnutý produkt, cena, distribúcia a spôsob marketingovej komunikácie. Záver praktickej časti práce je venovaný SWOT analýze.
Klíčová slova: SWOT analysis; Marketingový mix; Marketing
Název práce: Návrh marketingového mixu začínajícího podniku
Autor(ka) práce: Olekšáková, Ľubomíra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu pro začínající podnik, kterým je kuchyňské studio. Práce je rozdělena na dvě základní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy jako je marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé složky. Praktická část je věnována samotnému začínajícímu podniku, kterým je kuchyňské studio. V této části práce je představen podnikatelský záměr a je navržen produkt, cena, distribuce a způsob marketingové komunikace. Závěr praktické části práce je věnován SWOT analýze.
Klíčová slova: SWOT analýza; Marketingový mix; Marketing
Název práce: Draft of Marketing Mix for start-up
Autor(ka) práce: Olekšáková, Ľubomíra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bachelor thesis is focused on the draft of marketing mix for the start-up kitchen studio. The thesis is divided into two parts -- theoretical and practical one. The theoretical part defines the terms -- marketing, marketing mix and its elements. The practical part is focused on the kitchen studio and the business plan is defined. This part also involves the draft of elements of marketing mix -- product, price, distribution and marketing communication. The conclusion includes the SWOT analysis.
Klíčová slova: SWOT analysis; Marketing mix; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 9. 2014
Datum podání práce: 19. 12. 2014
Datum obhajoby: 21. 1. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49938/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: