Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s

Název práce: Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s
Autor(ka) práce: Prošvicová, Soňa
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Krejzová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je provést marketingový výzkum a analýzu obecných informací o finančním poradenství s následným zaměřením na značku společnosti Partners. První část práce je věnována teoretickým informacím o marketingu, marketingové komunikaci, marketingovém výzkumu, spotřebním chování a finančním poradenství. Začátek praktické části je věnován představení společnosti Partners, po kterém následuje samotný marketingový výzkum, jehož výsledky jsou postupně analyzovány. Na základě výsledků výzkumu jsou následně zodpovězeny hlavní výzkumné otázky. Praktickým přínosem práce jsou údaje sloužící společnosti Partners pro plánování budoucích kampaní a pro práci s potencionálními i současnými klienty.
Klíčová slova: Partners; Finanční poradenství; Spotřební chování; Marketingový výzkum; Marketing
Název práce: Financial advisory market analysis with focus on Partners Financial Services a.s
Autor(ka) práce: Prošvicová, Soňa
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Krejzová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to carry out marketing research and to conduct an analysis of the financial advisory market followed by a brand study of the company Partners. The first part of the thesis is theoretical, and it is devoted to general information about marketing, marketing communication, marketing research, consumer behavior, and financial advisory. The beginning of the practical part is dedicated to the presentation of the company Partners, followed by the actual marketing research, whose results are further examined. Based on the results, the study then answers the main research questions. The practical benefit of this thesis are data to be used by the company Partners for planning of future marketing campaigns and for working with prospective as well as current clients.
Klíčová slova: Partners; Financial advisory; Consumer behavior; Marketing; Marketing survey

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 7. 2014
Datum podání práce: 15. 5. 2015
Datum obhajoby: 3. 2. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48757/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: