Kupní chování vybrané kategorie spotřebitelů

Název práce: Kupní chování vybrané kategorie spotřebitelů
Autor(ka) práce: Rozlivková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce na téma "Kupní chování vybrané kategorie spotřebitelů" se zabývá spotřebním chováním na trhu s notebooky. Práce je rozdělena na dvě časti -- teoretická a praktická. V teoretické části jsou čtenáři seznámeni se spotřebním chováním, s faktory ovlivňujícími nákupní chování, s kupním rozhodovacím procesem a tvorbou marketingového výzkumu. Praktická část je založena na základě dotazníkového šetření, jehož výsledky mohou sloužit pro zlepšení marketingové komunikace společnosti GIGACOMPUTER s.r.o.
Klíčová slova: kupní rozhodovací proces; spotřební chování; marketingový výzkum; faktory ovlivňující nákupní chování
Název práce: Purchasing behavior of selected category of consumers
Autor(ka) práce: Rozlivková, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis on the topic "Purchasing behavior of selected category of consumers" is dealing with consumer's behavior on the notebook market. The thesis is divided into two sections -- theoretical and practical. In the theoretical part, readers are acquainted with consumer's behavior, influential aspects of their purchases, purchasing decision process and with a formation of marketing research. The practical part is established on a survey, whose results can help improve a marketing communication of the company GIGACOMPUTER s.r.o.
Klíčová slova: factors influencing purchasing behavior; marketing research; consumer behavior; purchasing decision process

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 5. 2014
Datum podání práce: 28. 11. 2014
Datum obhajoby: 21. 1. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47842/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: