Tato diplomová práce se v teoretické části věnuje vzdělávacím teoriím, formám vzdělávání, vývoji a druhům e-learningu. Dále představuje nové on-line technologie ve vzdělání, klady a zápory, jež on-line vzdělávání přináší a jeho trendy (princip gamifikace, sociální learning, MOOCs a další). Tento teoretický základ je nezbytně nutný pro chápání principů fungování on-line vzdělávání, a tak porozumění významu hromadných otevřených vzdělávacích kurzů (MOOC). Praktická část se zčásti věnuje výsledkům ... zobrazit celý abstraktTato diplomová práce se v teoretické části věnuje vzdělávacím teoriím, formám vzdělávání, vývoji a druhům e-learningu. Dále představuje nové on-line technologie ve vzdělání, klady a zápory, jež on-line vzdělávání přináší a jeho trendy (princip gamifikace, sociální learning, MOOCs a další). Tento teoretický základ je nezbytně nutný pro chápání principů fungování on-line vzdělávání, a tak porozumění významu hromadných otevřených vzdělávacích kurzů (MOOC). Praktická část se zčásti věnuje výsledkům dotazníku týkajících se přítomnosti on-line technologií ve vzdělávání studentů. Další část reflektuje cíl diplomové práce a analyzuje možnosti obecného zapojení vysoké školy do MOOC, specificky uvádí podmínky a proces zapojení vysoké školy do německé vzdělávací platformy iversity. |