Marketingová strategie taneční školy

Název práce: Marketingová strategie taneční školy
Autor(ka) práce: Muranová, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Jesenský, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá problematikou marketingu služeb a návrhem marketingové strategie, který se opírá o teoretickou část diplomové práce. Za pomoci situační analýzy v praktické části včetně dotazníkového šetření jsou navrženy konkrétní řešení marketingové strategie pro taneční školu Team GJ v roce 2015.
Klíčová slova: služby; taneční škola; tanec; strategie; marketing
Název práce: Marketing strategy of dance school
Autor(ka) práce: Muranová, Klára
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Jesenský, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with marketing strategy of dance school. The goal of the thesis is to create specific marketing solutions how to bring new customers to the business and retain clients' loyalty. The practical part contains interviews with current clients of the dance school, PEST and SWOT analyses and proposition of marketing strategy - using the marketing mix - for the next season of Team GJ in 2015.
Klíčová slova: services; dance school; strategy; dance; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 10. 2013
Datum podání práce: 30. 11. 2014
Datum obhajoby: 14. 1. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44919/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: