Marketingová a komunikační strategie spol. Alza.cz

Název práce: Marketingová a komunikační strategie spol. Alza.cz
Autor(ka) práce: Petlachová, Alice
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analýza marketingové a komunikační strategie internetového prodejce Alza.cz. Práce je rozdělena do dvou částí - části teoretické a praktické. V první části jsou za použití odborné literatury vymezeny základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix, marketingová a komunikační strategie a výzkum trhu. Praktická část je pak věnována představení společnosti Alza.cz, jejího komunikačního a marketingového mixu a jejích hlavních konkurentů. Stěžejní část praktické části tvoří vlastní dotazníkové šetření, které doplňuje informace získané ze sekundárních zdrojů a jež je základem pro formulaci souboru doporučení na vylepšení stávající marketingové a komunikační strategie společnosti Alza.cz.
Klíčová slova: marketingový mix; komunikační strategie; Alza.cz; marketingová strategie; výzkum trhu; komunikační mix
Název práce: Marketing and communication strategy of the company Alza.cz
Autor(ka) práce: Petlachová, Alice
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of the Master's Thesis is an analysis of marketing and communication strategy of the company Alza.cz. The thesis is divided into two parts -- the theoretical and the practical one. In the theoretical part, there are basic terms, such as marketing, marketing mix, marketing and communication strategy and marketing research, explained. The practical part contains a detailed description of the company Alza.cz, its marketing and communication strategy as well as its competitors. The pivotal part covers a questionnaire survey. Based on the results the author provides recommendations for improvement of the current marketing and communication strategy of Alza.cz
Klíčová slova: market research; marketing mix; communication mix; communication strategy; marketing strategy; Alza.cz

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 8. 2013
Datum podání práce: 12. 12. 2014
Datum obhajoby: 22. 1. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43681/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: