Podnikateľský zámer v zahraničí: reštauračno-spoločenské zariadenie

Název práce: Podnikateľský zámer v zahraničí: reštauračno-spoločenské zariadenie
Autor(ka) práce: Kocún, Matúš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Dragula, Ladislav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Podstatou tejto diplomovej práce je zanalyzovať podnikateľské podmienky pre otvorenie spoločensko-reštauračného zariadenia na pobreží Čierneho mora v Bulharsku, ktoré by bolo orientované na slovenských a českých turistov. Hlavným cieľom je zistiť, či by takýto projekt bol na jednej strane pre turistami prijatý a na druhej strane pre podnikateľa finančne lákavý. Preto po sumarizácií všetkých nazbieraných informácií, je potrebné rozhodnúť sa pre určitú variantu podnikateľského plánu, ktorý by bol ... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: Podnikateľský plán; Analýza; Marketingový mix
Název práce: Podnikateľský zámer v zahraničí: reštauračno-spoločenské zariadenie
Autor(ka) práce: Kocún, Matúš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Dragula, Ladislav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Podstatou této diplomové práce je zanalyzovat podnikatelské podmínky pro otevření společensko-restauračního zařízení na pobřeží Černého moře v Bulharsku, které by bylo orientované na slovenských a českých turistův. Hlavním cílem je zjistit, zda by takový projekt byl na jedné straně pro turisty přijat a na druhé straně pro podnikatele finančně lákavý. Proto po sumarizaci všech nasbíraných informací, je třeba rozhodnout se pro určitou variantu podnikatelského plánu, který by byl skutečně realizova... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: Analýza; Marketingovy mix; Podnikatelský plán
Název práce: Business plan: Bar or restaurant opening
Autor(ka) práce: Kocún, Matúš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Dragula, Ladislav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The basis of this thesis is to analyze business conditions for opening a restaurant or bar on the Black Sea coast in Bulgaria, which would be oriented to the Slovak and Czech tourists. The main objective is to determine whether such a project was on the one hand for tourists received and on the other hand for the entrepreneur financially attractive. Therefore, after the summarization of all the collected information, it is necessary to decide for a particular variant of a business plan that is a... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: Marketing mix; Analysis; Business plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 3. 2013
Datum podání práce: 9. 12. 2013
Datum obhajoby: 5. 2. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42060/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: