Marketingová analýza společnosti Tupa, s.r.o

Název práce: Marketingová analýza společnosti Tupa, s.r.o
Autor(ka) práce: Skůpová, Dominika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářská práce "Marketingová analýza společnosti Tupa spol. s r.o." je analýza marketingového mixu a zejména jeho jedné části, komunikačního mixu. V práci zjišťuji, jak fungují jednotlivé složky marketingové komunikace a hledám její ne-funkční části. Konečným výstupem je návrh, jak má společnost postupovat, aby zkvalitnila komunikační mix, který jí přinese prosperitu.
Klíčová slova: Marketing; Marketingová komunikace; SWOT analýza
Název práce: Marketing analysis of Tupa, Ltd
Autor(ka) práce: Skůpová, Dominika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of the thesis is "Marketing analysis of the company Tupa spol. s r. o." is analysis the marketing mix and especially one of its part, the analysis of the communication mix. In my thesis i look for, how the individual part of marketing communication work and I find its dysfunctional parts. The aim of this thesis is proposal, how Tupa spol. s r. o. can improve its communication mix to increase its prosperity.
Klíčová slova: SWIOT analysis; marketing communication; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 11. 2012
Datum podání práce: 31. 3. 2013
Datum obhajoby: 8. 9. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40128/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: