Spolupráce České republiky a Spojených arabských emirátů (na příkladu vybraných firem)

Název práce: Spolupráce České republiky a Spojených arabských emirátů (na příkladu vybraných firem)
Autor(ka) práce: Teimlová, Aneta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Gullová, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza spolupráce České republiky a Spojených arabských emirátů v oblasti mezinárodního obchodu. Spojené arabské emiráty jsou v současné době jednou z nejvyspělejších, nejbohatších a nejrychleji se rozvíjejících zemí světa, a proto jsou pro Českou republiku významným světovým obchodním partnerem. Celá práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola udává základní charakteristiku země. Druhá kapitola je věnována ekonomické charakteristice SAE. Třetí kapitola analyzuje mezinárodní obchod SAE. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na kulturní aspekty. A poslední kapitola poskytuje informace o trhu SAE, o vstupu na tento trh a o českých firmách, které v SAE působí.
Klíčová slova: kultura; spolupráce; mezinárodní obchod; Spojené arabské emiráty
Název práce: Cooperation of the Czech Republic and the United Arab Emirates (on the example of selected companies)
Autor(ka) práce: Teimlová, Aneta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Gullová, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of this bachelor's thesis is the analysis of the cooperation between the Czech Republic and the United Arab Emirates in the field of international trade. Nowadays, the United Arab Emirates is one of the highly developed, the wealthiest and the fastest developing countries and because of it, it is the important world trading partner for the Czech Republic. The whole work is divided into five chapters. The first one gives basic characteristic of the country. The second chapter gives information about the economic characteristic of the UAE. The third one analyzes the international trade of the UAE. The fourth chapter is aimed at aspects of the Arab culture. And the last one gives information about the market of the UAE, about the possibility of entry to this market and about Czech companies, which act in the UAE.
Klíčová slova: culture; international trade; the United Arab Emirates; cooperation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 6. 2014
Datum podání práce: 5. 5. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48210/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: