Marketingový mix ve zvolené stavební firmě

Název práce: Marketingový mix ve zvolené stavební firmě
Autor(ka) práce: Ďurková, Denisa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vlnas, Pavel
Oponenti práce: Pucandlová, Miroslava
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce je zpracování marketingového mixu ve zvolené stavební firmě Nasavrcká stavební s.r.o., která sídlí v Horním Bradle. Obchodní rejstřík uvádí, že předmětem podnikání je například: montáž, opravy a revize vyhrazených elektrických zařízení, truhlářství, tesařství, zámečnictví, provádění staveb, jejich změn a odstraňování. Základním cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu v této firmě a navržení možných zlepšení. Práce je rozdělena do několika částí. V první části je teoreticky shrnuta problematika marketingu, marketingového prostředí a marketingového mixu. Druhá část, je zaměřena na analýzu marketingového mixu ve firmě Nasavrcká stavební s.r.o. a na popis návrhů zlepšení jeho stávající podoby.
Klíčová slova: Stavebnictví; Služby; Marketingový mix; Marketingové prostředí
Název práce: Marketing Mix in a chosen Building Firm
Autor(ka) práce: Ďurková, Denisa
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vlnas, Pavel
Oponenti práce: Pucandlová, Miroslava
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this thesis is handling the marketing mix in selected construction company Nasavrcká stavební Ltd., based in Horní Bradlo. Commercial Register states that its business as: installation, repair and inspection of electrical equipment, joinery, carpentry, metalworking, construction, modification and removal. The basic aim of this thesis is the analysis of the marketing mix in this company and to propose possible improvements. The work is divided into several parts. The first part is theoretically summarize the problem of marketing, marketing environment and marketing mix. The second part focuses on the analysis of the marketing mix in company Nasavrcká stavební Ltd. a description of the proposals on improving its current form.
Klíčová slova: Building; Marketing mix; Marketing environment; Service

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 5. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48071/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: